zaterdag 4 juni 2022

Naakte vrouwen

 

Vandaag had ik me weer eens verslapen. Lag om half 4 nog wakker en kan me vaag herinneren dat de wekker om 7 uur ging en dat ik dacht:"Hop Egbert, opstaan. Straks sukkel je weer in slaap." Om vervolgens puur op wilskracht weer in slaap te sukkelen.... En om 8 uur wakker te schrikken....
Anyway, dan missen we Maus' busje en moeten we fietsen. Is een tocht van ongeveer een half uur. Ik vooruit en Maus er tevreden babbelend achteraan.....
"We gaan naar school he pappa?"
"Ja, we gaan naar school."
"Want het is vrijdag he?"
"Ja, het is vrijdag."
"En er waren geen zumbies op de dijk."
"Zombies. Nee, geen zombies."
"En ook geen naakte vrouwen, he?"
(Bij autistische kinderen moet je af en toe oppassen met wat voor grappen je maakt.)
"Eh, nee. Die ook niet."
"En geen olifanten."
Nee, geen olifanten, naakte vrouwen of zombies op de dijk. 
Gewoon, een rustige morgen op de fiets met hier en daar een verkeerd geplaatste grap en een verbaasd kijkende voorbijganger.....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten